call-us
close

לתיאום פגישה

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    close
    שירות

    עיצוב בתים פרטיים

    החלום שלכם הוא בית פרטי מיוחד, ואתם עושים המון מאמצים על מנת לתכנן את השלבים השונים לאורך הדרך, להקמת בית החלומות שלכם ושל משפחתכם. אחרי שסיימתם את שלב התכנון, והשלבים הקשורים להקמה של היסודות של הבניין, אתם צריכים לעבור ‏לתהליך העיצוב של חלל הפנים שלכם. במקרים רבים, עיצוב בתים פרטיים דורש מחשבה מעמיקה מאוד על כל אזור בתוך חלל ביתכם, מה שאומר שאתם רוצים לעבוד עם אנשי מקצוע שיודעים כיצד לספק לכם את כל הפתרונות שאתם צריכים לקבל במקום אחד. אנשי הצוות המקצועיים במשרד העיצוב של מורן טאו, יעזרו לכם בתכנון עיצוב בתים פרטיים בסטנדרט ללא פשרות, ‏מתוך שנים רבות של ניסיון בתחום ותיק עבודות מגוון מאוד, שהופך את החוויה למוצלחת יותר.

    ‏הבחירה של סגנון ‏עיצוב בתים פרטיים

    ‏ בתהליך העבודה על עיצוב בתים פרטיים, יש משקל רב מאוד ‏לקבלת החלטות לאורך הדרך. ראשית, אתם צריכים להבין איזה סוג של עיצוב אתם רוצים בבית שלכם, על בסיס הטעם האישי או רעיונות שאתם מקבלים מפרויקטים אחרים. במקביל, יהיה נכון גם להבין מה הן יכולות אנשי הצוות המקצועי של החברה ‏אשר אחראית על עיצוב הבית שלכם. ‏אם למשל, אתם מעדיפים לחשוב על סגנון עיצוב שונה לכל אזור בביתכם, ברור לכם שעליכם לבחור לעבוד עם צוות שיודע לשמור על גמישות מחשבתית לאורך הדרך ומצליח לשבור את הדפוסים העיצובים הקבועים שאתם מכירים.

    ‏קבלת ההחלטות, בהתאם לתקציב שלכם

    ‏כל מה שנותר לכם לעשות בשלב הזה על מנת להתחיל לתכנן את העיצוב של חלל הפנים של הבית שלכם, הוא לבחור את התקציב. כמובן שככל הנראה אינכם יכולים להרשות לעצמכם לבזבז סכומי עתק, כאשר יש לכם עוד כל כך הרבה משימות אחרות לאורך הדרך. עם זאת, אם אתם בוחרים לעבוד עם הצוות המקצועי של מורן טאו – אדריכלות ‏ועיצוב פנים, ימצא עבורכם התקציב המתאים ביותר, ועדיין תוכלו לשמור על רמת עיצוב גבוהה ומדויקת מאוד לאורך הדרך.

    עיצוב פנים בתים פרטיים

    ‏הבית הפרטי של משפחתכם, היה החלום הגדול ביותר שלכם לאורך שנים ארוכות. ועכשיו, יש לכם הזדמנות אחת ויחידה להוציא לפועל את הפרויקט החשוב ביותר שלכם ושל משפחתכם, בוודאי אם אתם מעוניינים לבנות את הבית הפרטי על קרקע שקניתם עבורכם. ‏אמנם, כנראה שאתם לא מבינים הרבה מאוד בכל מה שקשור לבניה של בית המגורים שלכם, אבל בכל מה שקשור לתהליך עיצוב פנים בתים פרטיים, ‏חשוב לכם להיות מעורבים בכל שלב לאורך הדרך, ולדעת שאתם יוצרים את סביבת המגורים המושלמת לרמת החיים שלכם. משרד אדריכלים מורן טאו יעניק לכם שירותי עיצוב פנים בתים פרטיים בסטנדרט המקצועי הגבוה ביותר, על בסיס שנים רבות של ניסיון בתחום, על מנת ליצור את מראה חלל הפנים המושלם עבורכם.

    ‏מה חשוב לדעת על עיצוב פנים בתים פרטיים?

    ‏עבודות עיצוב פנים בתים פרטיים תלויות במידה רבה מאוד ‏בשיתוף הפעולה שלכם ‏בתור הבעלים של הנכס, ושל המעצבים המלווים את הפרויקט שלכם. ‏לכם יש אולי חזון מאוד ברור בכל מה שקשור לתכנון של העיצוב של חלל הפנים, אבל כנראה שאין לכם מספיק ידע או ניסיון בתחום, על מנת למצוא את הפתרונות הנכונים. כמו כן, אם אתם רוצים ליצור עיצוב מיוחד, אתם צריכים להשתמש בחומרי גלם שונים, ואפילו לחפש יצרנים של מוצרי עיצוב בסטנדרט גבוה המתאים לחוויה שלכם, על בסיס תכנון השימוש בחלל הפנים של הבית, לאורך כל שנות החיים והמגורים שלכם שם.

    התאמה לסגנון אבל גם למבנה שלכם

    אמנם הסגנון הוא הדבר החשוב ביותר בעיניכם, בתור בעלי הבית, אבל אם אתם רוצים להצליח להביא לידי ביטוי את שלל הרעיונות העיצוביים שלכם, אתם צריכים למצוא את האיזון שבין העיצוב לבין המבנה של חלל הפנים העומד לרשותכם. זו היא בדיוק המטרה של מורן טאו – אדריכלות ועיצוב פנים, כאשר היא מקבלת פרויקט עיצוב חדש ואתם לא ממש יודעים כיצד לנצל את המבנה של חלל הפנים שלכם לבד, בצורה הכי טובה שיש, מורן טאו תנחה ותלווה אתכם במקצועיות בלתי מתפשרת לאורך כל הדרך.

    עיצוב פנים לבתים פרטיים

    החיים בבית הפרטי שלכם הם החוויה האולטימטיבית שאתם רוצים ליצור לעצמכם. יש לכם את החופש לבנות את הבית החלומי שלכם, במיוחד אם אתם מנהלים את הפרויקט בעצמכם. עם זאת, בכל מה שקשור לעיצוב חלל הפנים של בית המגורים, אתם מרגישים שאתם לא יכולים לבצע את התכנון ואת העיצוב בעצמכם, כי אין לכם מספיק ניסיון בתחום. כאן נכנסים לתמונה אנשי עיצוב פנים לבתים פרטיים אשר יכולים לקחת את המראה של חלל הפנים שלכם למקומות הכי נועזים ומיוחדים, ולתכנן בשבילכם את הבית המדהים והמרהיב ביותר. מעצבת הפנים מורן טאו, היא מעצבת פנים מוכשרת ובעלת ניסיון רב שנים אשר תסייע לכם להתמודד עם כל אתגר עיצובי, וליצור את חוויית החיים המיוחדת בבית המשפחה החדש שלכם.

    איך מתכננים עיצוב פנים לבתים פרטיים?

    אם אתם רוצים לצלוח פרויקט עיצוב פנים לבתים פרטיים, חשוב להיות מאוד מסודרים כבר מהרגע הראשון. אמנם יש לכם השראה, ואתם יודעים בערך איזה סגנון של עיצוב חלל פנים מעניין אתכם, אבל בזכות הניסיון המקצועי של מומחי עיצוב פנים לבתים פרטיים, ניתן יהיה להעלות את כל הרעיונות שלכם על דף וליצור את תוכנית העבודה הנכונה ביותר לכם, על בסיס ניסיון הצוות. כמו כן, בחשיבה יצירתית אתם תצליחו לקבל את מגוון חומרי הגלם המיוחדים שהופכים את חוויית הבית שלכם לנעימה ומזמינה הרבה יותר, יחד עם ביסוס העיצוב על דוגמאות קיימות תוך שמירה על התקציב שלכם.

    הפתרונות המושלמים לכל צורך שיש לכם

    כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין, האחריות שלכם בתהליך העבודה על הקמת ועיצוב הבית שלכם היא למצוא את אנשי המקצוע הכי טובים שעובדים בסביבתכם, ולתת להם את היד החופשית לעשות את הכל על מנת ליצור בית חלומות. מורן טאו – אדריכלות ועיצוב פנים, היא אשת המקצוע אשר תהפוך כל חלום למציאות, ותסייע לכם לבנות את הבית שלכם הן מתוך קטלוג בתיק העבודות שלה או על בסיס הגשמת החלומות והסגנון שלכם, בעבודה מקצועית ומסורה ללא פשרות.

    תמונה

    אז איך מתחילים?

    benefit-icon

    יד ביד

    בכדי שנוכל ליצור יחד שיתוף פעולה פורה, חשוב לי להכיר אתכם, הלקוחות, להבין מה האהבות והרצונות שלכם, את הסגנון אליו אתם מתחברים וכמובן מה התקציב שלכם. אשמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי וליווי אישי לאורך כל הדרך – בה תקבלו את כל המרחב, חופש הביטוי והבחירה. יחד נוכל ליצור עבורכם בית פונקציונאלי, הרמוני אך גם עם אופי ונשמה.

    benefit-icon

    חדשנות

    אני תמיד מקפידה להיות עם "אצבע על הדופק" תוך מעקב שוטף אחר חידושים בענף, תערוכות וכנסים בארץ ובחו"ל ומפגשים מקצועיים וחברתיים עם קולגות למקצוע.

    benefit-icon

    התקציב כאתגר

    גם אם אין לכם תקציב גבוה, הסירו דאגה מלבכם. בעיני, תקציב שאינו גבוה הוא אתגר בפני עצמו ובאמצעותו ניתן לתכנן את הבית באופן אופטימלי, תוך התחשבות במגבלות הקיימות.

    benefit-icon

    היעד

    ליצור עבורכם בית בו תוכלו להרגיש שלמים, שיהיה לכם כיף לחזור אליו אחרי יום עבודה. בית בו תוכלו לנוח, להרגיש בטוחים, לטפל בילדוד'ס ולארח בשבתות ובחגים, בבית שהרצתם שוב ושוב בדמיונכם - בית החלומות שלכם.

    man

    מאמרים נוספים

    post-image
    עיצוב פנים בקריות

    דירות הן אולי המצרך הכי חשוב שיש היום בשוק. ועל...

    קרא עוד
    post-image
    עיצוב פנים בחיפה

    בנייה והקמה של כל נכס חדש היא תהליך עבודה שבו...

    קרא עוד
    post-image
    עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני

    המבנה של חלל הפנים של כל בית הוא בדיוק הדבר...

    קרא עוד
    דילוג לתוכן