call-us
close

לתיאום פגישה

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    close
    שירות

    עיצוב דירות קבלן

    אף על פי שהחלום הכי גדול בחייכם הוא לקנות דירה, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לבנות את בית החלומות שלכם בעצמכם. עקב כך, אתם בוחרים לקנות דירה מקבלן ועוברים תהליכי רכישה והתאמה של הדירה על פי ההיצע שיש לקבלן אשר בחרתם. על פי רוב, תהליך עיצוב דירות קבלן מספק תוצר אחיד במראה שלא מתאים לכל משפחה ואתם רוצים לעבור תהליך נוסף לפני שאתם נכנסים אל הבית שלכם, על מנת ליצור את המקום שבו אתם מרגישים הכי בנוח שיש. מורן טאו – אדריכלות ועיצוב פנים, היא אשת המקצוע שתסייע לכם בתהליך עיצוב דירות קבלן, ותלווה אתכם בהתאמה של כלל האלמנטים הרצויים עד להפיכת הנכס לבית המשפחה שלכם.

    עיצוב דירות קבלן – בהתאם לחלומות הכי גדולים שלכם

    רגע לפני שאתם מקבלים את המפתחות לדירה שחלמתם לרכוש במשך שנים ארוכות, חשוב להסתכל על עיצוב הפנים. על כן, יש לקחת ברצינות את האפשרות לעבוד על עיצוב דירות קבלן ביחד עם מעצבת פנים שמבינה את הסגנון האולטימטיבי מבחינתכם ויוצרת תהליך עבודה הרמוני. המחשבה על הפרטים הכי קטנים, באה לידי ביטוי בבחירה של הצבעים, המרקמים והפתרונות המודולריים לאחסון ושמירה על ציוד. כך שגם אם יש לכם בבית מגבלת מקום, אתם לא תרגישו שאתם מתגוררים בתוך קופסת נעליים ולא מצליחים להנות מהבית שלכם. והכל, תוך שמירה על המבנה המקורי של הבית וניצול של מגוון היתרונות שלו בצורה הכי טובה ויעילה שיש.

    ליווי מקצועי לאורך כל שלבי הדרך

    עיצוב הוא תהליך שלוקח זמן. הן מבחינת התכנון של שרטוט עיצוב הפנים והן מבחינת הרכישה וההתאמה של כלל המוצרים שאתם רוצים לשלב בחלל הפנים שלכם. בדיוק מהסיבה הזו, כבר בשלב הראשוני של הדרך, חשוב למצוא אשת מקצוע שיכולה ללוות אתכם ולתת לכם את ההזדמנות לשאול את כל השאלות ולקבל את כל התשובות. מורן טאו מעניקה שירות עיצוב פנים כולל המתאים למבנה חלל הפנים שלכם ולכל החלומות שיש לבני המשפחה שלכם.

    עיצוב דירה מקבלן

    דירות מגורים הן אולי המצרך הכי חשוב שיש היום בשוק. לכן, אם בעמל רב, ולאחר שנים של עבודה קשה, הצלחתם לאפשר לעצמכם ולמשפחה שלכם לרכוש את הדירה הראשונה שלכם, אתם רוצים לעשות הכל על מנת להפוך את הדירה, לבית. האתגר של עיצוב דירה מקבלן יכול להתאים לאנשי מקצוע שיודעים כיצד לקחת את המבנה הבסיסי של הדירה ולהפוך אותו למודולרי ונכון לצרכים שלכם. בשלב הזה, ברור שעליכם לחפש את אנשי המקצוע הטובים ביותר, אשר יכולים להגשים את החלומות שלכם וליצור תהליך עיצוב דירה מקבלן ברמה גבוהה, בתנאים שלכם. זו היא בדיוק המשימה של מורן טאו – אדריכלות ועיצוב פנים, אשר מעניקה לכם את הליווי הדרוש, לאורך כל שלבי הדרך, בעלויות שאתם יכולים להרשות לעצמכם.

    מה חשוב לדעת על תהליך עיצוב דירה מקבלן?

    ביום שבו אתם מקבלים את המפתח שלכם לדירה החדשה, אתם מקבלים דירה עם עיצוב יחסית בסיסי שמתאים בצורה כללית לחיים שנוחים למשפחה שלכם. תהליך עיצוב דירה מקבלן מתחיל בהסתכלות על המבנה של הדירה בצורה בסיסית, על מנת להבין מה הן המשימות שעומדות בפני אנשי הצוות. במקביל, אתם רוצים לבחור את העיצוב והסגנון המתאים לסטייל שלכם, בן אם על בסיס קטלוג מוצרים ובין אם על בסיס השראה שאתם מקבלים. מכאן, אנשי המקצוע יוצאים לתהליך החיפושים אחרי כלל חומרי הגלם ואנשי המקצוע שיכולים להשלים את תוכנית העבודה בשבילכם ועליכם לתת להם את הזמן, על מנת לקבל מפתחות לדירה המושלמת.

    קבלת החלטות – על בסיס ניסיון מקצועי

    הליווי המקצועי של מורן טאו – אדריכלות ועיצוב פנים הינו פתרון מושלם גם לאנשים שמבינים דבר אחד או שניים על עיצוב פנים. בעיקר כי אנחנו לא תמיד יודעים כיצד לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר לנו, ורוצים להרגיש שיש את מי לשאול, ועל מי לסמוך. לאורך כל שלב בדרך חשוב להיעזר ולנצל את הניסיון של הצוות המקצועי, כך שתקבלו את התוצאה הסופית המושלמת, למבנה הבית שלכם.

    תמונה

    אז איך מתחילים?

    benefit-icon

    יד ביד

    בכדי שנוכל ליצור יחד שיתוף פעולה פורה, חשוב לי להכיר אתכם, הלקוחות, להבין מה האהבות והרצונות שלכם, את הסגנון אליו אתם מתחברים וכמובן מה התקציב שלכם. אשמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי וליווי אישי לאורך כל הדרך – בה תקבלו את כל המרחב, חופש הביטוי והבחירה. יחד נוכל ליצור עבורכם בית פונקציונאלי, הרמוני אך גם עם אופי ונשמה.

    benefit-icon

    חדשנות

    אני תמיד מקפידה להיות עם "אצבע על הדופק" תוך מעקב שוטף אחר חידושים בענף, תערוכות וכנסים בארץ ובחו"ל ומפגשים מקצועיים וחברתיים עם קולגות למקצוע.

    benefit-icon

    התקציב כאתגר

    גם אם אין לכם תקציב גבוה, הסירו דאגה מלבכם. בעיני, תקציב שאינו גבוה הוא אתגר בפני עצמו ובאמצעותו ניתן לתכנן את הבית באופן אופטימלי, תוך התחשבות במגבלות הקיימות.

    benefit-icon

    היעד

    ליצור עבורכם בית בו תוכלו להרגיש שלמים, שיהיה לכם כיף לחזור אליו אחרי יום עבודה. בית בו תוכלו לנוח, להרגיש בטוחים, לטפל בילדוד'ס ולארח בשבתות ובחגים, בבית שהרצתם שוב ושוב בדמיונכם - בית החלומות שלכם.

    man

    מאמרים נוספים

    post-image
    עיצוב פנים בקריות

    דירות הן אולי המצרך הכי חשוב שיש היום בשוק. ועל...

    קרא עוד
    post-image
    עיצוב פנים בחיפה

    בנייה והקמה של כל נכס חדש היא תהליך עבודה שבו...

    קרא עוד
    post-image
    עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני

    המבנה של חלל הפנים של כל בית הוא בדיוק הדבר...

    קרא עוד
    דילוג לתוכן