call-us
close

לתיאום פגישה

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    close
    שירות

    עיצוב וילות יוקרתיות

    בישראל של השנים האחרונות, ההשקעה בעולם הבנייה היא תולדה של בעלי קרקעות ונכסים שמוכנים לצאת מגדרם על מנת לבנות את בית החלומות שלהם. אם יש לכם את התקציב ואת המשאבים לתכנן את הבית המיוחד למשפחה שלכם, כבר מהשלבים הראשוניים ביותר של הפרויקט, אתם רוצים לאפשר לעצמכם לעבוד עם טובי אנשי המקצוע ולחשוב בצורה הכי יצירתית שיש על עיצוב וילות יוקרתיות. לכן, אתם יש להיעזר בשירותיה של חברה מומחית בתחום האדריכלות והעיצוב, שיכולה להוציא אל הפועל פרויקט עיצוב וילות יוקרתיות, כמו למשל חברת מורן טאו – אדריכלות ועיצוב פנים, על מנת להוציא לפועל בלב שקט את חזונכם ובסופו של התהליך לקבל את הבית שתמיד רציתם לבנות למשפחה שלכם.

    עיצוב וילות יוקרתיות – היא משימה לאנשי מקצוע

    אמנם יש לכם חוש עיצוב לא רע בכלל, ואתם נהנים לעצב את חלל הבית והסלון שלכם עם פריטי וינטג' מיוחדים או עם מציאות מהשוק. אבל כאשר מדובר על תהליך עיצוב וילות יוקרתיות, המגע המקצועי של מעצב או מעצבת פנים מיומנים נראה אחרת לגמרי מכל מה שאתם יכולים לדמיין לעצמכם. עיצוב וילות יוקרתיות הוא תהליך שדורש תיאום בין אנשי מקצוע שונים, תכנון מוקדם של המראה הסופי של הפרויקט והתאמה של כל אלמנט עיצובי לסגנון שאתם בסופו של יום, הייתם רוצים לקבל. על כן, חשוב להשקיע ולהזמין לבית שלכם את האנשים אשר יכולים להפוך חלומות למציאות וליצור את חלל המגורים הכי מיוחד לבני המשפחה שלכם.

    האיזון בין עלות לבין תועלת לאורך כל שלב בדרך

    הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לזכור כשאתם עובדים על עיצוב מחודש של הבית שלכם, הוא שיש לכם תקציב מוגבל. בעיקר משום שאתם רוצים לתכנן מראש את ההשקעה בכל אלמנט של הפרויקט, וכי אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לחרוג יותר מידי מהתקציב. לכן, כבר בשיחה הראשונה עם מורן טאו – אדריכלות ועיצוב פנים, תוכלו להסביר מה הן מגבלות התקציב שלכם ומה הן הדרישות שצריך לקחת בחשבון על מנת למצוא את האיזון המושלם.

    עיצוב וילות יוקרה

    בנייה והקמה של כל נכס חדש, הינם תהליכי עבודה אשר בהם מעורבים אנשי מקצוע רבים. אף על פי שככל הנראה אין לכם את הניסיון בעבודה עם קבלנים ועם אנשי מקצוע בתחום התשתיות, יש שלב אחד שבו אתם תהיו דווקא מאוד שמחים להיות מעורבים בו, והוא הרגע שבו אתם מתחילים לחשוב על העיצוב של הנכס החדש. על אחת כמה וכמה אם אתם מעצבים את בית החלומות שלכם, אתם מחפשים שירותי עיצוב וילות יוקרה מיוחדים, המתאימים לסגנון שלכם ולמבנה של חלל הפנים של הוילה אשר אותה אתם רוצים ליצור. מורן טאו – אדריכלות ועיצוב פנים יכולה ללוות אתכם בתהליך המחשבה על עיצוב חלל פנים מושלם לכל סוג של נכס שאתם רוצים לבנות, על בסיס שנים רבות של ניסיון בתחום.

    שלושה עקרונות חשובים של עיצוב וילות יוקרה

    אם אתם רוצים לנהל תהליך עיצוב וילות יוקרה, יש שלושה עקרונות חשובים שאתם צריכים לקחת בחשבון:

    1. גודל הבית וחלוקת חלל הפנים – על מנת להבין איזה סגנון עיצובי יכול להתאים למבנה של הבית שלכם, צריך להסתכל בצורה מסודרת על תוכניות העבודה ולמפות את האזורים המיוחדים שבהם אפשר להשקיע מאמצים על מנת להפוך את העיצוב למושלם.
    2. בחירת פלטת הצבעים וסגנון העיצוב – השפה העיצובית היא אולי הלב הפועם של תהליך עיצוב וילות יוקרה. לכן, ברור לכם שעליכם להיות מאוד ברורים בקבלת ההחלטות שלכם לאורך הדרך ואתם חייבים להגדיר מראש מה הם הצבעים והסגנונות המעניינים מבחינתכם.
    3. מה הן העלויות שאתם יכולים להרשות לעצמכם לשלם – הן על הציוד, חומרי הגלם והריהוט שאתם צריכים לקנות והן על השירותים של אנשי הצוות של חברת העיצוב המלווה אתכם.

    ההחלטות שהופכות נכס, לבית

    הצוות המקצועי של חברת העיצוב מורן טאו – אדריכלות ועיצוב פנים ילוו אתכם לאורך כל שלבי הדרך של תהליך עיצוב הבית שלכם. כך שתדעו שאתם לוקחים את ההחלטות הנכונות ויוצרים את מראה חלל הפנים המושלם, על בסיס סגנון עיצוב ייחודי המתאים למבנה של ביתכם בצורה מושלמת.

    תמונה

    אז איך מתחילים?

    benefit-icon

    יד ביד

    בכדי שנוכל ליצור יחד שיתוף פעולה פורה, חשוב לי להכיר אתכם, הלקוחות, להבין מה האהבות והרצונות שלכם, את הסגנון אליו אתם מתחברים וכמובן מה התקציב שלכם. אשמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי וליווי אישי לאורך כל הדרך – בה תקבלו את כל המרחב, חופש הביטוי והבחירה. יחד נוכל ליצור עבורכם בית פונקציונאלי, הרמוני אך גם עם אופי ונשמה.

    benefit-icon

    חדשנות

    אני תמיד מקפידה להיות עם "אצבע על הדופק" תוך מעקב שוטף אחר חידושים בענף, תערוכות וכנסים בארץ ובחו"ל ומפגשים מקצועיים וחברתיים עם קולגות למקצוע.

    benefit-icon

    התקציב כאתגר

    גם אם אין לכם תקציב גבוה, הסירו דאגה מלבכם. בעיני, תקציב שאינו גבוה הוא אתגר בפני עצמו ובאמצעותו ניתן לתכנן את הבית באופן אופטימלי, תוך התחשבות במגבלות הקיימות.

    benefit-icon

    היעד

    ליצור עבורכם בית בו תוכלו להרגיש שלמים, שיהיה לכם כיף לחזור אליו אחרי יום עבודה. בית בו תוכלו לנוח, להרגיש בטוחים, לטפל בילדוד'ס ולארח בשבתות ובחגים, בבית שהרצתם שוב ושוב בדמיונכם - בית החלומות שלכם.

    man

    מאמרים נוספים

    post-image
    עיצוב פנים בקריות

    דירות הן אולי המצרך הכי חשוב שיש היום בשוק. ועל...

    קרא עוד
    post-image
    עיצוב פנים בחיפה

    בנייה והקמה של כל נכס חדש היא תהליך עבודה שבו...

    קרא עוד
    post-image
    עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני

    המבנה של חלל הפנים של כל בית הוא בדיוק הדבר...

    קרא עוד
    דילוג לתוכן